Nejčastější dotazy

Tady jsme pro vás sepsali ty nejčastější dotazy, se kterými se setkáváme. Věříme, že vám pomohou při nákupu a budete tak mít dostatek informací a přehled před uskutečněním nákupu. Kdyby vás i přesto napadl nějaký dotaz, neváhejte nás kontaktovat na podpora@organikk.cz nebo nám zavolejte na +420 722 637 637.


Kdy mohu očekávat doručení objednaného zboží?

Protože využíváme služeb Zásilkovny, balíček můžete očekávat do 24 hodin, nejpozději pak do 48 hodin. Na Slovensko musíte počítat s jedním dnem navíc. Více o doručení najdete zde.


Kolik mě bude stát poštovné?

Doprava je zdarma při objednávce nad 1 800 Kč (ČR) a nad 2 000 Kč (SR). Pokud nedosáhnete na tuto částku, cena za dopravu startuje na 79 korunách pro ČR a na 99 Kč pro SR. Více o dopravě najdete zde.


Kde zjistím stav své objednávky?

Stav své objednávky můžete sledovat ve svém účtu na našich stránkách. Pro tuto službu je nutné se při nákupu registrovat.


Kde zjistím, kde se můj balíček nachází?

Kde se váš balíček nachází, najdete na stránkách Zásilkovny, kde po zadání trasovacího čísla uvidíte, kde je váš balíček. Sledovat zásilku můžete zde.


Jak mám postupovat při reklamaci nebo navrácení zboží?

Pokud budete chtít zboží reklamovat nebo vrátit, přečtěte si podrobně návod výměna a vrácení zboží.


Nevím, kde budu v době doručení?

Nevadí. U nás si můžete vybrat doručení na výdejnu našeho partnera Zásilkovny a zboží si vyzvednete standardně na výdejním místě do 7 dní. Pokud nemáte chuť kamkoli docházet, zvolte doručení na adresu. V takovém případě vás bude kontaktovat řidič a domluví se s vámi na předání zboží. Více o vyzvednutí a doručení najdete zde.


Je všechno zboží opravdu ekologické?

Ano. Všechno zboží, které u nás najdete má pozitivní dopad na ekologii. Najdete u nás zboží, které je biologicky rozložitelné (samorozložitelné) nebo vyrobené z recyklovaných materiálů nebo takové zboží, které snižuje biologickou zátěž přírody. Dalšími produkty jsou ty, které snižují produkci plastů a snaží se tak snížit co nejvíce uhlíkovou stopu. Vše, co nabízíme pečlivě prověřujeme, sami zkoušíme a používáme, abychom vám nabídli jen to nejlepší zboží na trhu, protože nám na naší planetě opravdu záleží.


Je možné zboží poslat jako dárek?

Jednoznačně! Pokud budete chtít poslat zboží jako dárek, udělejte nákup jako normálně, dále vyberte ze zboží dárkový obal a do poznámky napište, že se jedná o dárek a případně doplňte, kam zboží chcete poslat, pokud se adresa dodání liší od vámi uvedené fakturační adresy nebo adresy dodání v objednávce.


V čem mi bude zboží dodáno?

Zboží k Vám dodáváme v již jednou i vícekrát použitých recyklovatelných obalech nebo krabic z recyklovaného papírového odpadu, které lze opětovně použít nebo recyklovat. Pro balení používáme plně recyklovatelnou pásku s přírodním kaučukem, k výplni našich krabic využíváme recyklovatelnou a opětovně použitelnou kartonovou vlnu nebo recyklovatelnou dřevitou vlnu. Také využíváme plně recyklovaný dopisní papír.