Z důvodu nařízení vlády jsme nuceni dočasně omezit možnost prodeje na dobírku. Omlouváme se za komplikace.

Výměna a vrácení zboží

Přestože děláme maximum, abychom předcházeli problémům, čas od času se může stát, že dojde k nedorozumění se zásilkou. Známe to a chápeme to. V takových případech jsme tady pro vás, abychom problém vyřešili a našli společnou cestu k vaší spokojenosti. Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte nám zavolat na +420 602 503 015 nebo nám napište na podpora@organikk.cz

Přes veškerou naši péči vám produkt nevyhovuje? V těchto případech máte hned několik možností. Jednoduše vám vyměníme zboží za jinou barvu nebo vzor zboží anebo rovnou vrátíme peníze. U nás je to jednoduché a máte na to 14 dní.


Výměna zboží

Zboží se vám líbí, jenom potřebujete jinou barvu nebo vzor? Pro tyto účely slouží tento formulář. S vyplněným formulářem pošlete nerozbalené, nepoškozené a nepoužité zboží v neporušeném originálním produktovém obalu zpět k nám. Zároveň si u nás udělejte novou objednávku na Organikk.cz, proveďte platbu a nová objednávka vám bude zaslána. Jakmile váš balíček se zbožím dorazí k nám, stornujeme původní objednávku i fakturu a zašleme vám zpět na váš účet celou platbu včetně kompletní ceny dopravy. Na konci nové objednávky nám do poznámky napište, že se jedná o výměnu + připište číslo původní objednávky. Je to jednoduché.


Vrácení zboží

Někdy se prostě může stát, že si to nesedne, že objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje vašim představám. V tomto případě můžete zboží do 14 dnů vrátit a my vám za něj pošleme vaše peníze zpět na účet. Jakým způsobem to udělat? Pro tyto účely slouží tento formulář. S vyplněným formulářem pošlete nerozbalené, nepoškozené a nepoužité zboží v neporušeném originálním produktovém obalu zpět k nám. Jakmile nám vrácené zboží dorazí a po provedené kontrole vám co nejdříve, ale nejpozději do 14 dní, pošleme peníze na váš účet.


Reklamace zboží

Pokud zboží dorazí nekompletní, neodpovídá objednanému typu, je poškozeno nebo během používání zboží narazíte na závadu, která nesouvisí s běžným opotřebením, pošlete nám toto zboží k reklamaci. Jakým způsobem to udělat? Pro tyto účely slouží tento formulář. S vyplněným formulářem pošlete reklamované zboží zpět k nám. Posoudíme a uděláme maximum, abychom to dali do pořádku v co možná nejkratší době, nejpozději do 30 dní.


Doplňující informace

Dobře si překontrolujte váš balíček při přebírání od dopravce. Balíček, který jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte a kontaktujte nás!

Poštovné při výměně, vrácení a reklamaci zboží hradíte k nám vy a my hradíme to k vám.

Zboží neodesílejte zpět k nám na dobírku!

Na dárky, které vám byly poskytnuty zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy.

Kam máte zboží poslat?

DailyStrikers s.r.o.
Karla Pokorného 1365/49
708 00 Ostrava, Poruba
(nejedná se o provozovnu)

Nevíte si rady a chcete se zeptat?

volejte na +420 602 503 015
pište na podpora@organikk.cz